École des sciences de la gestion > Département d’analytique, opérations et technologies de l’information (AOTI)
année 2024

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Nombre de documents archivés : 6.

A

Atkinson, Lewis et Collins, Barbara A. (2024). « Using evaluative thinking to achieve better results ». Strategy Magazine(39), pp. 8-11.

C

Compo, Peter (2024). « Getting “strategy” into your “strategy framework” ». Strategy Magazine(39), pp. 12-15.

H

Hadaya, Pierre et Cloutier, Martin (2024). « Illustrating "What is a sound strategy system?" ». Strategy Magazine(39), pp. 32-35.

K

Kelley, Tim (2024). « How to create a strategic plan that people really care about ». Strategy Magazine(39), pp. 18-21.

N

Norton, David W. (2024). « Developing a growth strategy for situational markets ». Strategy Magazine(39), pp. 24-27.

R

Rusteberg, Christian (2024). « From insight to action - Enhancing SWOT analysis For An actionable Plan ». Strategy Magazine(39), pp. 28-31.

Cette liste a été générée le Fri Jul 26 18:12:48 2024 EDT.