École des sciences de la gestion > Département d’analytique, opérations et technologies de l’information (AOTI)
année 2024

Regrouper par Auteurs Type Sans regrouement |

Nombre de documents archivés : 7.

Atkinson, Lewis et Collins, Barbara A. (2024). « Using evaluative thinking to achieve better results ». Strategy Magazine(39), pp. 8-11.

Bouchard, Alexis (2024). « A new tri-objective sustainable flexible job-shop problem » Mémoire. Montréal (Québec), Université du Québec à Montréal, Maîtrise en sciences de la gestion.

Compo, Peter (2024). « Getting “strategy” into your “strategy framework” ». Strategy Magazine(39), pp. 12-15.

Hadaya, Pierre et Cloutier, Martin (2024). « Illustrating "What is a sound strategy system?" ». Strategy Magazine(39), pp. 32-35.

Kelley, Tim (2024). « How to create a strategic plan that people really care about ». Strategy Magazine(39), pp. 18-21.

Norton, David W. (2024). « Developing a growth strategy for situational markets ». Strategy Magazine(39), pp. 24-27.

Rusteberg, Christian (2024). « From insight to action - Enhancing SWOT analysis For An actionable Plan ». Strategy Magazine(39), pp. 28-31.

Cette liste a été générée le Sun Dec 29 18:12:52 2024 EST.