Parcourir par auteur Hanan, Precilia

Regrouper par Type Sans regrouement |

Nombre de documents archivés : 3.

Hanan, Precilia; Bigras, Nathalie et Gagné, Andréanne (2021). « The Effects of a Child’s Gender and First Language on the Latent Profiles Emerging from the inCLASS ». Conference, 2021 SRCD Virtual Biennial Meeting., Virtuel, Virtuel, avril, 2021.

Hanan, Precilia; Bigras, Nathalie et Gagné, Andréanne (2021). « The Latent Profiles Emerging from the Individualized Classroom Assessment Scoring System: A Cultural Perspective ». Conference, American Educational Research Association annual meeting, Virtuel, Virtuel, avril, 2021.

Hanan, Precilia; Bigras, Nathalie; Dessus, Philippe; Bouchard, Caroline; Lemay, Lise et Lemire, Julie (2019). « Cultural Differences and Latent Profiles from the Individualized Classroom Assessment Scoring System Observational Tool (inCLASS). ». Conference, Society for Research in Child Development, Baltimore, États-Unis, mars 2019.

Cette liste a été générée le Fri Apr 19 18:17:30 2024 EDT.