The nature of the association between number line and mathematical performance: An international twin study

Tosto, Maria Grazia; Garon-Carrie, Gabrielle; Susan, Gross; Petrill, Stephen; Malykh, Sergey; Malki, Karim; Hart, Sara A.; Thompson, Lee; Karadaghi, Rezhaw L; Yakovlev, Nikita; Tikhomirova, Tatiana; Opfer, John E; Mazzocco, Michèle M. M.; Dionne, Ginette; Mara, Brendgen; Frank, Vitaro; Tremblay, Richard E.; Boivin, Michel et Kovas, Yulia (2018). « The nature of the association between number line and mathematical performance: An international twin study ». British Journal of Educational Psychology.

Fichier(s) associé(s) à ce document :
[img]
Prévisualisation
PDF
Télécharger (897kB)
Type: Article de revue scientifique
Mots-clés ou Sujets: Number line, Mathematics ability, Twin studies, Culture, Individual differences
Unité d'appartenance: Faculté des sciences humaines > Département de psychologie
Déposé par: Mara Rosemarie Brendgen
Date de dépôt: 01 févr. 2021 09:30
Dernière modification: 01 févr. 2021 09:30
Adresse URL : http://archipel.uqam.ca/id/eprint/13949

Statistiques

Voir les statistiques sur cinq ans...