Infant cognitive development at 18 months among children attending daycare since their first year of life: A comparative study.

Bigras, Nathalie; Brunson, Liesette; Tremblay, Mélissa et Lemay, Lise (2010). « Infant cognitive development at 18 months among children attending daycare since their first year of life: A comparative study. ». Conference, 8th Hawaii International Conference on Education (HICE), Honolulu, États-Unis, janvier, 2010.

Fichier(s) associé(s) à ce document :
[img]
Prévisualisation
PDF
Télécharger (1MB)
Type: Conférence
Mots-clés ou Sujets: Infant, Cognitive development, Comparative study, Early childhood education, Bayley Scale of Infant development, Infant Characteristics Questionnaire, Questionnaire on Parental expectations about children’s development, Questionnaire on the family’s socio-demographic characteristics, Leisure Activites and Reading Practices Questionnaire, Educative Quality Observation Scales
Unité d'appartenance: Faculté des sciences de l'éducation > Équipe de recherche Qualité des contextes éducatifs de la petite enfance
Déposé par: Nathalie Bigras
Date de dépôt: 22 janv. 2019 08:27
Dernière modification: 26 mars 2021 11:28
Adresse URL : http://archipel.uqam.ca/id/eprint/12117

Statistiques

Voir les statistiques sur cinq ans...