Faculté des sciences de l'éducation > Équipe de recherche Qualité des contextes éducatifs de la petite enfance
année 2022

Regrouper par Auteurs | Type Sans regrouement
Aller à F | L

Nombre de documents archivés : 3.

F

Fortin, Geneviève; Bigras, Nathalie; Lemay, Lise; Robert-Mazaye, Christelle; Charron, Annie et Duval, Stéphanie (2022). « Evaluation of a collective reflective coaching device to sustain early childhood education managers well-being during covid-19 » (The International Congress of Infant Studies, Ottawa, ON, Canada, 2022)

L

Lachapelle, Julie; Bigras, Nathalie et Charron, Annie (2022). « The quality of the educational environment relating to emergent literacy practices: links to children’s engagement in preschool and kindergarten » (International Congress of Infant Studies, Ottawa, ON, Canada, 2022)

Lemay, Lise; Bigras, Nathalie; Lemire, Julie; Paquette, Alexandra et Lespérance, Audrey (2022). « Variation in quality of interactions offered to infants, toddlers and preschoolers in homebased childcares » (International Congress of Infant Studies, Ottawa, ON, Canada, 2022)

Cette liste a été générée le Mon Nov 28 18:13:50 2022 EST.