Nombre de documents archivés : 5.
Allen, Nancy; Bouchard, Caroline et April, Johanne (2019). « Oral Microstructures in Multilingual and Monolingual Dyads of Children Aged 3-to-4 Years old in ECE ». Conference, Society for Research in Child Development, Baltimore, États-Unis, mars 2019.
Bigras, Nathalie; Dessus, Philippe; Lemay, Lise; Bouchard, Caroline et Lemire, Julie (2019). « Quality of Structure and Teacher–Child Relationship: A Kindergarten–Childcare Services Comparison in Two Countries. ». Conference, Society for Research in Child Development, Baltimore, États-Unis, mars 2019.
Hanan, Precilia; Bigras, Nathalie; Dessus, Philippe; Bouchard, Caroline; Lemay, Lise et Lemire, Julie (2019). « Cultural Differences and Latent Profiles from the Individualized Classroom Assessment Scoring System Observational Tool (inCLASS). ». Conference, Society for Research in Child Development, Baltimore, États-Unis, mars 2019.
Tremblay, Tania; Gagné, Andréanne et Bigras, Nathalie (2019). « Le contenu télévisuel éducatif favorise-t-il les habiletés langagières des enfants ? ». Conference, Colloque de l’Association pour la recherche au collégial dans le cadre du 87e Congrès de l’ACFAS, Gatineau, Canada, mai, 2019.
Tremblay, Tania; Gagné, Andréanne et Bigras, Nathalie (2019). « Les pratiques parentales influencent les effets du temps-écrans sur le développement langagier ». Conference, 23es Journées annuelles de Santé publique, Montréal, Canada, novembre, 2019.