Faculté des sciences de l'éducation > Équipe de recherche Qualité des contextes éducatifs de la petite enfance
année 2012

Regrouper par Auteurs | Type Sans regrouement
Aller à B | C | L

Nombre de documents archivés : 5.

B

Bigras, Nathalie; Lemay, Lise et Brunson, Liesette (2012). « Parental Stress and Daycare Attendance. Does Daycare Quality and Parental Satisfaction with Daycare Moderate the Relation Between Family Income and Stress Level among Parents of Four Years Old Children? ». Procedia - Social and Behavioral Sciences, 55, pp. 894-901.

C

Cantin, Gilles; Bouchard, Caroline et Bigras, Nathalie (2012). « Les facteurs prédisposant à la réussite éducative dès la petite enfance. ». revue des sciences de l'éducation, 38(3), pp. 469-482.

L

Lemay, Lise et Bigras, Nathalie (2012). « Symposium, Current knowledge about daycare attendance and children's development: review and implications for the futur. ». Conference, 10e Hawaii International Conference on Education (HICE), Honolulu, États-Unis, janvier 2012.

Lemay, Lise; Bigras, Nathalie et Bouchard, Caroline (2012). « Educational Daycare from Infancy and Externalizing and Internalizing Behaviors in Early Childhood: Differential Effect by Children's Vulnerability ». Procedia - Social and Behavioral Sciences, 55, pp. 115-127.

Lemay, Lise; Bigras, Nathalie et Bouchard, Caroline (2012). « Educational daycare from infancy and externalizing and internalizing behaviors in early childhood: differential effect by children's vulnerability and childcare type. ». Conference, International conference on new horizons in education, Prague, République Tchèque, juin 2012.

Cette liste a été générée le Sun May 31 18:15:15 2020 EDT.