What's the use of science? Scientific contexts in textbooks problems

Maheux, Jean-François et Lagacé, François (2014). « What's the use of science? Scientific contexts in textbooks problems », dans Proceedings of the 38th conference of the international group for the psychology of mathematics education and the 36th conference of the North American chapter of the psychology of mathematics education (Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education and the 36th Conference of the North American Chapter of the Psychology of Mathematics Education, Vancouver, Canada, 15-20 juillet 2014), sous la dir. de Oesterle, S.; Nicol, C.; Liljedahl, P. et Allan, D.. Québec, Lebonfon, p. 339.

Fichier(s) associé(s) à ce document :
[img]
Prévisualisation
PDF
Télécharger (377kB)
Type: Communication, article de congrès ou colloque
Mots-clés ou Sujets: mathematics education, Mathematical concepts, textbooks
Unité d'appartenance: Faculté des sciences > Département de mathématiques
Déposé par: Jean-François Maheux
Date de dépôt: 04 mai 2016 14:31
Dernière modification: 19 mai 2016 19:35
Adresse URL : http://archipel.uqam.ca/id/eprint/8408

Statistiques

Voir les statistiques sur cinq ans...