Bigras, Nathalie; Lehrer, Joanne; Lemay, Lise; Lemire, Julie et Fournier, Roxanne
(2015).
« A longitudinal study of cognitive development in early childhood daycare : the role of quality and protection factors at 4-, 5- and 7-year-old. ». Conference, Society for Research in Child Development (SRCD) Biennial Meeting, Philadelphie, États-Unis, mars, 2015.
Fichier(s) associé(s) à ce document :
Type: |
Conférence
|
Mots-clés ou Sujets: |
Longitudinal study, Cognitive development, Childcare, Protection factors, High-quality childcare, positive child outcomes, socio-economic status (SES), social support network, Preschool and Primary Scale of Intelligence-Third edition (WPPSI-III), Weschler Intelligence Scale for Children-Fourth edition (WISC-IV), Process quality, Arizona Social Support Interview Schedule |
Unité d'appartenance: |
Faculté des sciences de l'éducation > Chaire de recherche sur les enjeux de la diversité en éducation |
Déposé par: |
Nathalie Bigras
|
Date de dépôt: |
22 janv. 2019 08:30 |
Dernière modification: |
26 mars 2021 11:27 |
Adresse URL : |
http://archipel.uqam.ca/id/eprint/12114 |