Guay, Danielle; Laurin, Isabelle; Bigras, Nathalie et Fournier, Michel (2015). Portrait of the preschool educational trajectories of Montréal children. Results of the Montréal Survey on the Preschool Experiences of Children Kindergarten (MSPECK).. Montréal, Canada, Number 1, 19 p.
Fichier(s) associé(s) à ce document :
|
PDF
Télécharger (1MB) |
---|
Type: | Rapport pour un gouvernement, une ONG |
---|---|
Mots-clés ou Sujets: | Montréal Survey on the Preschool Experiences of Children in Kindergarten (MSPECK), childcare attendance, preschool educational service, parental involvement, family socioeconomic status, vulnerable children, Longitudinal profiles |
Unité d'appartenance: | Faculté des sciences de l'éducation > Chaire de recherche sur les enjeux de la diversité en éducation |
Déposé par: | Nathalie Bigras |
Date de dépôt: | 08 janv. 2019 10:56 |
Dernière modification: | 26 mars 2021 11:23 |
Adresse URL : | http://archipel.uqam.ca/id/eprint/12029 |
Modifier les métadonnées (propriétaire du document) |
Statistiques |