CMC as a support for course related discussion in a campus university setting

Light, P.; Light, V.; Nesbitt, E. et Harnad, S. (2000). « CMC as a support for course related discussion in a campus university setting », dans Rethinking Collaborative Learning, sous la dir. de Joiner, R.. Londres, Routledge.

Fichier(s) associé(s) à ce document :
[img] HTML
Télécharger (43kB)

Résumé

Interviews and analysis of an experimental course involving online hypermail discussion between students and instructor.

Type: Chapitre de livre
Mots-clés ou Sujets: apprentissage, ciélographie, citation/commentaire, pédagogie
Unité d'appartenance: Faculté des sciences humaines > Département de psychologie
Instituts > Institut des sciences cognitives (ISC)
Déposé par: Stevan Harnad
Date de dépôt: 26 sept. 2007
Dernière modification: 20 avr. 2009 14:27
Adresse URL : http://archipel.uqam.ca/id/eprint/236

Statistiques

Voir les statistiques sur cinq ans...