Guimond, F.-A.; Brendgen, M; Vitaro, F; Dionne, G et Boivin, M (2015). « Peer Victimization and Anxiety in Genetically Vulnerable Youth: The Protective Roles of Teachers' Self-Efficacy and Anti-Bullying Classroom Rules ». Journal of Abnormal Child Psychology.
Fichier(s) associé(s) à ce document :
|
PDF
Télécharger (442kB) |
---|
Type: | Article de revue scientifique |
---|---|
Mots-clés ou Sujets: | anxiety, peer victimization, gene-environment interaction, teachers, classroom policies |
Unité d'appartenance: | Faculté des sciences humaines > Département de psychologie |
Déposé par: | Mara Rosemarie Brendgen |
Date de dépôt: | 01 févr. 2021 09:26 |
Dernière modification: | 01 févr. 2021 09:26 |
Adresse URL : | http://archipel.uqam.ca/id/eprint/13964 |
Modifier les métadonnées (propriétaire du document) |
Statistiques |