Peer Victimization and Anxiety in Genetically Vulnerable Youth: The Protective Roles of Teachers' Self-Efficacy and Anti-Bullying Classroom Rules

Guimond, F.-A.; Brendgen, M; Vitaro, F; Dionne, G et Boivin, M (2015). « Peer Victimization and Anxiety in Genetically Vulnerable Youth: The Protective Roles of Teachers' Self-Efficacy and Anti-Bullying Classroom Rules ». Journal of Abnormal Child Psychology.

Fichier(s) associé(s) à ce document :
[img]
Prévisualisation
PDF
Télécharger (442kB)
Type: Article de revue scientifique
Mots-clés ou Sujets: anxiety, peer victimization, gene-environment interaction, teachers, classroom policies
Unité d'appartenance: Faculté des sciences humaines > Département de psychologie
Déposé par: Mara Rosemarie Brendgen
Date de dépôt: 01 févr. 2021 09:26
Dernière modification: 01 févr. 2021 09:26
Adresse URL : http://archipel.uqam.ca/id/eprint/13964

Statistiques

Voir les statistiques sur cinq ans...